![]()
|
||||||||||||
اهم فعاليت هاي واحد كارگزيني
1- صدور احکام استخدام پيماني، تعيين محل خدمت نيروهي طرحي، پايان طرح،انتقال خروجي و ورودي،ماموريت خروجي و ورودي،بازنشستگي 2- مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور، بخشنامه ها و تصویب نامه ها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها 3- بررسي مدارك و دستور پرداخت كمك هزينه هاي ازدواج ، ازدواج فرزند ، فوت و ... 4- امور بازنشستگي : شامل تهيه و بررسي كليه مدارك مستخدم از ابتداي استخدام تا زمان بازنشستگي ، صدور احكام بازنشستگي و ارسال كليه مدارك به سازمان بازنشستگي جهت برقراري حقوق 5- ارتقا طبقه ورتبه :بررسي شرايط احراز كارمند از نظر ارتقا طبقه ورتبه 6- ثبت مرخصي هاي استحقاقي پرسنل در سيستم پرسنلی ، اعلام مانده مرخصی در انتهاي سال و اعلام به مستخدم 7- ثبت مرخصي هاي استعلاجي ، مكاتبه با سازمان تامين اجتماعي و كميسيون پزشكي جهت تائيديه و پرداخت حقوق و مزايا در ايام مرخصی 8- تمديد پيماني ها : تهيه مدارك و گواهي هاي لازم جهت بررسي و تمديد قرارداد مستخدمين پيماني بصورت قراردادهاي يك ساله ، دو ساله ، سه ساله 9- ارزشيابي پرسنل : ارزيابي كليه پرسنل بيمارستان درانتهاي هر سال ، 10- بررسي سختي كارها ، نوبت كاري ، سن فرزندان ، تعداد فرزندان كليه پرسنل بخش بيمارستان 11- بررسي و تائيد ليست هاي حقوق ماهانه اداره حسابداري 12- تهيه ليست پرسنل بخش مشمول پرداخت حق لباس و تعيين ميزان البسه هر كدام از پرسنل بخش 13- -بررسي احكام روز مزدي ، قراردادي ، بخش خصوصي پرسنل بخش و مكاتبه با سازمان هاي ذيربط جهت انتقال كسورات بازنشستگي 14- تهيه آمار و گزارشات مختلف 15- صدور احكام ساليانه ، احكام انتقالي ها ، احكام مامورين ( خروجي و ورودي )، ، طرحي ها ، اخراج ، انتصاب ، درج مدرك تحصيلي ، فسخ قرارداد ، فوق العاده مديريت ، همترازي هيئت علمي و .... 16- مكاتبه با واحدهاي مختلف دانشگاه از قبيل گزينش ، اداره حقوقي ، معاونت توسعه و درمان 17- تمديد قرارداد پرسنل بخش تبصره 3 ماده 2 18- محاسبه و استخراج اضافه کار،تاخیر در ورود و تعجيل درخروج کارکنان 19-ثبت اثر انگشت برای کارکنان جدید الورود. 20- بايگاني پرسنلي 21- سيستم مكانيزه حضوروغياب 22- انجام امور رفاهی پرسنل و انجام ساير امور محوله |