مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی پيوند اعضاء منتصريه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

 

 

 

 

 

شرح وظايف:

Ø      تهیه بانک اطلاعاتی فیزیکی ، پرسنلی وعملکردی بیمارستان

Ø      تهیه وتنظیم بودجه پیشنهادی ، تفصیلی واصلاحی بیمارستان

Ø      تامین اعتباراسنادازمحل اعتبارات مصوب پیش بینی شده

Ø      انطباق فصلی عملکرد اعتبارات ثبت شده با مانده رابط اعتبارات درستاد

Ø      تهیه گزارشات موردنیاز مدیریت ومراجع ذیصلاح

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

 

 

 

 

 

شرح وظايف:

>>      ثبت اسنادهزینه درسیستم نظام نوین مالی

>>      صدوراسنادسیستمی صادرشده توسط مدیریت کالاوخدمات

>>      تهیه صورتهای مالی ماهانه وبه تائید مقامات مجازرساندن

>>      تهیه گزارشات مدیریتی موردنیاز

>>      مقايسه هزينه هاي انجام گرفته نسبت به اعتبارات و تخصيص هاي دريافتي و ارائه گزارش عملكرد مقايسه 

>>      نگهداری و کنترل حسابهای بانکی بیمارستان.

>>      صدور ودریافت اسناد پرداختنی و دریافتنی .

>>      نگهداری تنخواه گردان و سایر وجوه نقد و اوراق بهادار .

>>      رفع مغایرات بانکی .

>>      نگهداری اسناد مالی و کلیه امور بایگانی مالی و اداری.

>>            پیگیری امور مربوط به ضمانتنامه های بانکی و اعتبارات .

>>      نگهداری و راهبری و ثبت اطلاعات خزانه داری در سیستم خزانه داری و تهیه گزارشات لازم از سیستم و تهیه نسخه پشتیبان حداقل بصورت ماهانه و نگهداری آن درمحل امن .

>>      دریافت و نگهداری کلیه وجوه نقد و اسناد دریافتنی دریافت شده از اشخاص و صدور فرمهای رسید و آماده سازی آنها جهت واگـذاری به بانک در اسـرع وقـت .

>>      ارائه چکهای دریافتی به بانک ، پس ازانجام پشت نویسی و امضاء مقام مجازو کنتـرل های تکمیلی لازم .

>>      دریافت اسناد تضمینی از اشخاص حقیقی وحقـوقی ، درارتباط با قراردادهای فیمابین، یا سایراسناد تضمینی و اوراق بهادارمربوط به شرکت که از سوی مدیرمالی ارجاع می گردد وحفاظت ونگهداری آنها درمحل امن (گاوصندوق ) وارائه یک نسخه از رسید واصل مدارک به حسابداری .

>>      صدور چک پس ازدریافت فرم مجوزصدور ومنطبق با مفاد آن وارسال چک های صادره به همراه اسناد مربوطه جهت امضاء

>>       نگهداری دسته چک ها یا چکهای صادره در جریان امضاء، یا امضاء شده، تا زمان تحویل به ذینفع .

>>      پیگیری امور مربوط به بانک ودریافت چکهای برگشتی ازطریق مراجعه مستمرومنظم به بانکهایی که بيمارستان درآنها دارای حساب می باشد ودریافت کلیه اعلامیه های بانکی وغیره ، جهت ارائه به حسابداری  پس از گزارش به مافوق .

>>      تهیه صورت گردش صندوق وارسال اسناد پرداخت به حسابداری جهت کنترل وتامین موجودی .

>>      کنترل مستمر نقدینگی و تهیه گزارشات روزانه ازموجودی بانکها و کلیه دریافت و پرداختها .

>>      ثبت و نگهداری روزانه صورت موجودی کلیه اسناد و اوراق بهادار موجود در صندوق .

>>      تهیه پیش نویس نامه ها و مکاتبات مربوط به جابجایی حسابها یا سایر موارد مرتبط با بانک های بیمارستان با اخذ مجوز مدیر مالی و پیگیری آنها تا حصول نتیجه نهایی .

>>      پیگیری ضمانتنامه های بانکی درخواست شده از بانکهای طرف حساب و اقدام درجهت تکمیل امضاء و مدارک لازم جهت آنها .

>>      پیگیری جهت ابطال ضمانتنامه های منقضی شده و دریافت مدارک و وثیقه های مربوطه از بانک ها .

>>      تهیه کلیه گزارشات مرتبط با وضعیت ضمانتنامه های بانکی و اسناد تضمینی و وثائق .

>>      صدور کلیه اسناد حسابداری مربوط به دریافت و پرداخت ووصول یا برگشت چک ها واعلامیه های صادره از سوی بانک.

>>      مراقبت و نگهداری اطلاعات سیستم های نرم افزاری تحویل گرفته شده و پیگیری جهت پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی آنها از شرکتهای مربوطه .

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

جوادحیدری سیوکی

پست: کارشناس حسابداری

مدرك تحصيلي: لیسانس حسابداری

داخلی: 2020

پست الكترونيك:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظايف:

>>      تهیه گزارشات مدیریتی موردنیاز

>>      تهیه لیست حقوق ماهانه .

>>      تهیه لیست های بیمه  ماهانه و اظهارنامه مالیاتی حقوق و دستمزد.

>>       نگهداری وراهبـری سیستم های مکانیزه حقوق و دستمزد وثبت ماهانه اطلاعات لازم در آن و کاربری سایر سیستمهای نرم افزاری مـوجود .

>>      محاسبه وصدور اسناد پرداخت  و کـنترل حسابهای مربوط به  پرسنل از قبیل وام پرسنلی ، مساعده ، حق ماموریت ، حقوق معـوقه ،حق الزحمه ، تسویه حساب با کارکنان و... وتهیه سوابق جهت ارائه به بایگانی مالی و اداری .

>>      تهیه و کنترل لـیستهای مربوط به  حقـوق و دستمزد ماهانه ، اظهارنامه ماهانه مالیاتی و لیست بیمه وتهیه فـیش پرداخت حقـوق کارکنان جهت ارائه به اموراداری .

>>      انجام سایر وظایفی که در چهار چوب مسئولیتهای تعیین شده محول میگردد.

>>      پرداخت حقوق کارکنان یا سایر پرداختهای نقدی دارای مجوز پرداخت .

>>      تحویل خلاصه لیست ماهانه حقوق و سایر مدارک مرتبط به سازمان امور مالیاتی در مهلت مقرر.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

جواد حیدری سیوکی

پست:  حسابدارامین اموال

مدرك تحصيلي: فوق دیپلم حسابداری

داخلی: 2020

پست الكترونيك:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظايف:

>>      اختصاص شماره و نصب برچسب اموالی به اموال دولتی تحویل گرفته شده

>>   ثبت کامل مشخصات اموال در دفاتر طبق مقررات

>>   تهیه و تنظیم صورت حساب اسقاط و مازاد و ارسال آن به ذیحسابی

>>   تهیه و تنظیم صورت حساب‌های اموال خریداری شده در شش ماهه اول و دوم هر سال و تحویل آن به اداره اموال جهت بررسی و ارسال به اداره کل اموال دولتی

>>   تحویل اموال به متقاضی و دریافت رسید مربوطه

>>   تهیه و تظیم صورت اموال سرقتی، مفقودی و ارسال آن به رئیس واحد مربوطه و ذیحسابی جهت اقدام لازم

>>   مطابقت اجناس موجود با لیست اموال در اتاق ها

>>   انجام سایر وظایف محوله مربوطه به شغل که از طرف رئیس سازمان مربوطه محول می‌شودو...........

>>   الصاق شماره به اموال خریداری شده و اخذ امضاء از تحویل گیرندگان اموال و در نهایت اخذ امضاء‌های لازم از مقام‌های مجاز

>>   تنظیم فرم شماره 16 اموالی (لیست اموال متمرکز در اتاقها و قسمتها)

>>   ثبت تغییرات و جابجایی اموال بین واحدها و قسمتها براساس (فرم تکمیل شده نقل و انتقالات داخلی اموال بین واحدها و قسمتها پس از اخذ امضاهای مجاز) و تنظیم فرم شماره 16 اموالی با توجه به تغییرات اعمال شده، و الصاق در قسمت مربوطه

>>   رعایت کامل قوانین و مقررات حاکم بر اموال دولتی و مصوبات هیأت وزیران ابلاغی از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی در جهت حفظ و حراست از اموال دولتی

>>   تهیه و تنظیم لیست امول اسقاطی در پایان هر سال (با توجه به اعلام لیست اقلام اسقاطی و مستعمل توسط واحد‌ها به امین

>>   موال) و انجام مکاتبات لازم جهت تشکیل کمیسیون تشخیص اموال اسقاط، به منظور تنظیم صورتجلسه و حذف اقلام مورد اشاره از دفاتر اموال.

>>    تنظیم پروانه خروج مال از سازمان یا موسسه در مواقع ضروری با توجه به اعلام کتبی واحد درخواست کننده و اخذ امضاهای مجاز، تحویل به واحد درخواست کننده، و ثبت مشخصات اموال خارج شده در دفاتر موضوع فرم 17 اموالی

>>   تنظیم گزارش و صورتجلسه حوادث برای اموالی که در اثر سیل، زلزله، سرقت و آتش‌سوزی یا به هر علت دیگری از بین رفته ‌است پس از اعلام کتبی واحد ذیربط و طی مراحل قانونی با توجه به آیین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات موضوع آیین‌نامه اموال دولتی، منظور حذف از دفاتر اموال

>>   شمارش و کنترل و تأیید لیست اقلام موجود در انبار و تنظیم صورتجلسه اموال در حکم مصرفی جهت ارسال به وزارت امور اقتصادی و دارایی در پایان هر سال مالی

>>    تنظیم صورتحسابهای اموال رسیده در فواصل 6 ماهه جهت ارسال به وزارت امور اقتصادی و دارایی

>>   تنظیم اسناد و مدارک مربوط به نقل و انتقال اموال اهدایی و ... به ادارات، پس از اخذ مجوز‌های لازم و انجام تشریفات قانونی و ثبت در دفاتر اموال

>>   تهیه صورتحسابهای اموال فرستاده پس از نقل و انتقالات اموال جهت وزارت امور اقتصادی و دارایی

>>   تحویل و تحول و نگهداری حساب اوراق بهادار، اسناد مالکیت خودروهای متعلق به دستگاه دولتی و همچنین اموال غیر منقول (نظیر ساختمان) و نگهداری سوابق و اسناد مالکیت دارایی‌های نامشهود از قبیل: امتیاز خطوط تلفن و ... و دارایی‌های نامشهود

>>   تفکیک بایگانی کلیه اسناد و مدارک مربوط به واحد اموال با توجه به موضوع مکاتبات و اسناد و مدارک مالی دریافت شده توسط واحد اموال

>>   تسویه حساب کارکنان .

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

مهدی خوش نیت

پست:  انباردار

مدرك تحصيلي: دیپلم اقتصاد

داخلی: 1033

پست الكترونيك:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظايف:

>>      رعايت کردن مقررات اداري در چهارچوب شرح وظايف

>>      فراهم نمودن رضايتمندي ارباب رجوع

>>      درخواست به موقع و صحيح کالا به انبار با توجه به تقاضاهاي واحدها

>>      کنترل ورود و خروج کالا به انبار از نظر تعداد و کيفيت و ارزش ريالي و تاريخ

>>      تقسيم و تحويل کالا بطور صحيح و سالم

>>      گزارش و درخواست کالاهاي حواله اي نسبت به وظيفه که انجام نمي شود

>>      جواب و ارسال نامه و درخواستها و پاسخگوئي به ارباب رجوع

>>      حفظ و حراست از کلیه اجناس تحویل شده به انبار در برابر مخاطرات،

>>      اطلاع از انواع موجودی اجناس موجود در انبار در هر موقع از زمان،     

>>      تشخیص اشیای اضافی در انبارها و گزارش نمودن آنها،

>>      مراقبت از اینکه موجودیهای انبار از حداقل و حداکثر مندرج در کارتهای انبار تجاوز نکند،

>>      نظارت در دریافت و تحویل کالا طبق دستورات صادره و تهیه اسناد مربوط به آن،

>>      مراقبت در بسته بندی، حمل و توزین و شمارش کالاها،

>>      مراقبت در ثبت مدارک و اسناد و دفاتر و کارتهای انبار

>>       برخورداری از مهارت کافی در امر طبقه بندی، نگهداری ، جاگذاری اجناس و ترتیب محل انبارها و کالاها و کد آنها

>>      اصول امانتداری و حفظ منافع سازمان،

>>      اطلاع از روشها و فنون انبارداری و ابتکار شخصی در تسهیل امور انبارها،

>>      تهیه صحیح، دقیق و به موقع گزارشات هر دوره عملکرد.

>>      مراقبت و نگهداری کالاها از حوادث از جمله سرقت، صدمه، ضایعه و حادثه ناشی از طبقه بندی،

>>      صدور فرمها از قبیل قبض انبار، حواله انبار و فرمهای مرجوعی و ...،         

>>      بایگانی اسناد و مدارک مربوط به انبار و تعبیه کارتی برای هر یک از اقلام انبار و یا ایجاد رکوردی خاص برای هر قلم جنس در فایلهای    موجودی انبار

>>      رسيدگي برموجودي انبار و صورت برداري از كالاهاي موجود در انبار در فواصل معين و با نظر مسئولان مافوق؛

>>      ثبت كالاهاي تحويلي و دريافتي در كارتها و دفاتر و رايانه موجود

>>      صدور قبض انبار به عنوان رسيد جنس به منظور تحويل به كارپردازي

>>      اقدام به حفظ وحراست اجناس تحويلي به انبار و جلوگيري از حيف وميل وخسارت به آنها ؛

>>      اقدام به تحويل لوازم و وسايل به ادارات درقبال دستوركتبي مسئول مربوط وثبت آن دردفتر مربوط؛

>>      تهيه بيلان موجودي انبار براساس دفاتر و سيتم هاي رايانه اي مربوط درآخرهرهفته

>>      مطلع ساختن مسئول درمورد اتمام اجناس ازهرنوع به منظور تدارك وتحويل آنها به انبار؛

>>      ضبط يك نسخه ازقبوض انبار وحواله انباردرپرونده مربوط ؛

>>      به کارگیری مساعي لازم در جهت تكريم و حفظ حرمت ارباب رجوع و پاسخگويي مناسب به آنها؛