|
شرح وظايف:
>> رعايت کردن مقررات اداري در چهارچوب شرح وظايف
>> فراهم نمودن رضايتمندي ارباب رجوع
>> درخواست به موقع و صحيح کالا به انبار با توجه به تقاضاهاي واحدها
>> کنترل ورود و خروج کالا به انبار از نظر تعداد و کيفيت و ارزش ريالي و تاريخ
>> تقسيم و تحويل کالا بطور صحيح و سالم
>> گزارش و درخواست کالاهاي حواله اي نسبت به وظيفه که انجام نمي شود
>> جواب و ارسال نامه و درخواستها و پاسخگوئي به ارباب رجوع
>> حفظ و حراست از کلیه اجناس تحویل شده به انبار در برابر مخاطرات،
>> اطلاع از انواع موجودی اجناس موجود در انبار در هر موقع از زمان،
>> تشخیص اشیای اضافی در انبارها و گزارش نمودن آنها،
>> مراقبت از اینکه موجودیهای انبار از حداقل و حداکثر مندرج در کارتهای انبار تجاوز نکند،
>> نظارت در دریافت و تحویل کالا طبق دستورات صادره و تهیه اسناد مربوط به آن،
>> مراقبت در بسته بندی، حمل و توزین و شمارش کالاها،
>> مراقبت در ثبت مدارک و اسناد و دفاتر و کارتهای انبار
>> برخورداری از مهارت کافی در امر طبقه بندی، نگهداری ، جاگذاری اجناس و ترتیب محل انبارها و کالاها و کد آنها
>> اصول امانتداری و حفظ منافع سازمان،
>> اطلاع از روشها و فنون انبارداری و ابتکار شخصی در تسهیل امور انبارها،
>> تهیه صحیح، دقیق و به موقع گزارشات هر دوره عملکرد.
>> مراقبت و نگهداری کالاها از حوادث از جمله سرقت، صدمه، ضایعه و حادثه ناشی از طبقه بندی،
>> صدور فرمها از قبیل قبض انبار، حواله انبار و فرمهای مرجوعی و ...،
>> بایگانی اسناد و مدارک مربوط به انبار و تعبیه کارتی برای هر یک از اقلام انبار و یا ایجاد رکوردی خاص برای هر قلم جنس در فایلهای موجودی انبار
>> رسيدگي برموجودي انبار و صورت برداري از كالاهاي موجود در انبار در فواصل معين و با نظر مسئولان مافوق؛
>> ثبت كالاهاي تحويلي و دريافتي در كارتها و دفاتر و رايانه موجود
>> صدور قبض انبار به عنوان رسيد جنس به منظور تحويل به كارپردازي
>> اقدام به حفظ وحراست اجناس تحويلي به انبار و جلوگيري از حيف وميل وخسارت به آنها ؛
>> اقدام به تحويل لوازم و وسايل به ادارات درقبال دستوركتبي مسئول مربوط وثبت آن دردفتر مربوط؛
>> تهيه بيلان موجودي انبار براساس دفاتر و سيتم هاي رايانه اي مربوط درآخرهرهفته
>> مطلع ساختن مسئول درمورد اتمام اجناس ازهرنوع به منظور تدارك وتحويل آنها به انبار؛
>> ضبط يك نسخه ازقبوض انبار وحواله انباردرپرونده مربوط ؛
>> به کارگیری مساعي لازم در جهت تكريم و حفظ حرمت ارباب رجوع و پاسخگويي مناسب به آنها؛
|